Å REGNET DET BARA ÖSER NER......

Jag skulle ha gjort som jag sa och firat första advent förra helgen när det fanns gott om julkänsla i form av snö och minusgrader...........
Idag har himlen stått  på vid gavel............Kunde man bli blötare fick man hoppa i sjön!!!!!

Allvarligt talat....Hur kul är det med spöregn och plusgrader blandat med tomtar, julgranar och adventsljusstakar????

Jag är INTE vinterälskare, men ska det promt vara vinter så ska det vara snö!!!!!!!

Nej, nu ska jag  gå och lägga mig för i morgon bitti ska jag och Fröken Piano spela halvåtta i "kaffeburkshuset" för 250 personer.....(torsdag morgon med så det blir tidiga kvällar den här veckan)

Go´natt i bloggetern.............




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0