Äta, Jobba, Sova

Idag har dottern åkt på en tre dagars tripp till grann-landskapet med skolan för facklig information...
Tre dagar med helpension, fika och aktiviteter,32 elever och två lärare och fackförbundet betalar hela kittet!

Det låter som en amerikansk presidentkampanj där kulorna får rulla.
Lite hjärntvätt blir det nog oxå och jag kan nästan garantera att ALLA skriver på för medlemsskap och det är väl bra för framtiden...

Mannen och jag är således själv i tre dagar och kan leva livet. Äta vad vi vill, titta på vad vi vill, lägga oss när vi vill...HA,HA
I kväll hade jag dubbla kvällsmöten på jobbet när mannen för en gångs skull slutade tidigare (medvetet kanske?)
och jag kom hem vid halvtio tiden. Vi åt varm smörgås och orkade inget annat...

I morgon kväll stänger jag på jobbet, åker direkt till Fröken Piano för rep och kommer hem lagom till sängen. Kanske äter vi en varm smörgås till innan om vi orkar!
På torsdag när vi kommer hem från jobben, ja då kommer dottern oxå hem..

Äta vad vi vill?
Titta på vad vi vill?
Lägga oss när vi vill?
Nej, inte den här gången och nu kan vi inte skylla på dottern heller......




Kommentarer
Postat av: ufis

...inte alltid som man planerar...

2008-08-27 @ 07:53:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0