FÅR JAG PRESENTERA......


Myran.......



5 timmar gammal....



1 vecka gammal....



2 veckor gammal



2 1/2 vecka gammal.....

Hur har jag någonsin klarat mig utan henne tidigare????

PS...
Jag har även ett bonusbarnbarn Grodan som är två månader gammal...
och hon är också en viktig ingridiens i vår roll som mor och farföräldrar...
Av förklarliga skäl träffar jag inte henne lika ofta som Myran men hon blir inte
mindre viktig för det...
Av samma anledning lägger jag inte upp bilder på henne just nu...

De allra bästa stunderna är när både Myran och Grodan är här tillsammans med sina föräldrar....

 



Kommentarer
Postat av: alienship

Gulligt att du tar upp det, men inget jag hakar upp mig på. :)

2012-03-15 @ 11:51:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0