LJUVLIG LÖRDAG........

¨


Startade dagen tidigt och mötte upp Dottern i City för en förmiddagsfika tillsammans med Mannen...
Hon börjar få en rejäl mage nu och jag känner mig oerhört stolt.......
Längtar vansinnigt mycket efter att få träffa det nya lilla liv som växer och frodas där innanför.......
Bortskämd kommer hon definitivt att bli lilla Myran som arbetsnamnet är..

Jag googlar för mig själv och vet ungefär hur lång hon är, hur mycket hon väger, vad hon sysslar med på dagarna (och nätterna)
Dottern själv tycker bara att det är jobbigt...
Ont i ryggen, ömma revben, halsbränna och konstant dåligt humör.....Njae, nu överdriver jag väl lite, kanske : )

Får i alla fall klappa lite på magen emellanåt men då ligger hon minsann blickstilla....
Ingen spark på mormor inte : )

Jag och Fröken Piano spelade sedan upp i Baren på Brunchen...
Betydligt mera folk än förra lördagen så vad var det jag om nyårslöften ; )
Nu blir det uppehåll i Baren en dryg månad...
Undrar hur stor abstinensen blir??

Nu lagar jag middag för två för kvällen blir en lugn hemmakväll med Mannen, god mat och nån film....
Laxtournedo, pressad potatis och nåt gott att dricka....
Lördagsmys helt enkelt......

Hoppas er kväll blir fin......



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0