EN DAG..........




Har tillbringat eftermiddagen hos pappa Långt-Bort-I-Skogen....
Det är inte ofta jag har tillfälle att åka dit så det var skönt att tillbringa några timmar hos honom...
Det är ju oftast han som åker till mig......
Mannen som är en erkänd katthatare fick Pappas spinnande katt i knät...
Andra katter passar sig noga för Mannen men pappas katt utmanade ödet...
Den brukar dessutom inte sitta i knät hos nån så han gjorde det säkert bara för att jävlas : )

Ännu en vecka går mot sitt slut och snart har vi gjort halva januari....SKÖNT!!!!
Jag är ingen ju älskare av de första 2 1/2 månaderna på året och tänker för varje snöfattig plusgradig dag som går att OM Kung Bore bestämmer sig för att kriga så blir vintern åtminstone inte så lång...

Efter jul och nyår är alla ungar tillbaka på jobbet och det innebär full rulle och hög volym...
Ganska skönt med tystnad när man kommer hem med andra ord utom när Kaffelaget spelar för då sitter jag på Webbradion med lurar i öronen (om jag inte kan gå på matchen på riktigt alltså)
Ikväll var en sån kväll, en vinnarkväll dessutom med hattrick av junioren.....

Tja, inte kommer jag i säng på kvällarna heller....
Så i morse vaknade jag med ett ryck klockan sju....
Jag började halv åtta så det blev en ruschig morgon med andra ord...
Stegande in fem i halv med sömniga ögon och morgonrufs i håret....
Men det gick det med........

Nu kokar jag julkorv(!) till matlådan i morgon så jag lär väl vänta minst en halvtimme till på att lägga mig....
Jag menar...vem lagar matlåda den här tiden på dygnet förutom jag????

Jaja, det är ju fredag i morgon så jag får väl lida sömnbrist en dag till....

Natti Natti

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0