KORVSTOPPNING & BRÄSS




Idag hade jag den sista kursdagen av fem och det var rejält skönt när jag fick kursbeviset och lämnade lokalen för sista gången...
En intensiv utbildning är över och kan läggas till handlingarna...

Jag gillar inte metoden med korvstoppning som inlärning..
Det gör bara att man glömmer det man lärde sig de första dagarna i samma takt som man lär sig nåt nytt...
Eller är det åldern?
Eller ointresse över ämnena...
Jag ligger ju inte precis och läser arbetsmiljölagarna innan jag somnar......

Men vissa av föreläsningarna har varit riktiga guldkorn med inspirerande föreläsare...
God mat, mumsigt fika och trevliga kurskamrater har ändå gjort den här utbildningen till ett skönt break från vardagsjobbet trots hästdagar och överfylld hårddisk......

Nu väntar ögondroppar, panodil och sängläge innan veckans bästa dag väntar igen.....

Natti Natti



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0