HELT SJUKT..........



Överlevde en ny kurs igår....
Himla jobbigt att sitta stilla en hel dag när man inte är van....
Hemska tanke att ha ett stillasittande jobb........
Men god mat och mycket fika underlättar ju alltid : )

Kom tillbaka till en sjukstuga på jobbet...
Både kollegor och barn har den garanterat värsta sjukdomen jag vet nämligen magsjuka...
Bara ordet får mig illamående och hypokondrin väller ur alla celler i kroppen.....
Vitpepparkorn....check....

Googlade på botemedel till heshet igår och fann följande recept....
Ta så varmt vatten du kan ha i munnen, häll upp ett glas, lös upp en fjärdedels tesked cayennepeppar och gurgla tre ggr...
Skulle vara som nässprej fast för stämbanden liksom....

Hmm...Tungan kändes inte på en bra stund och stämbanden lät likadant....
Om jag svalde skiten skulle det väl i alla fall skydda mig från magsjuka, eller?

Hemma sitter Mannen med feber och halsont.....
Fattas bara en halsfluss på hemmaplan.....
Under har hänt förr och jag bara SKA klara de närmaste dagarnas spelningar....
Om inte annat så på ren vilja....



Kommentarer
Postat av: Anonym

Symbioplex på hälsokosten är bra mot magsjuka,även förebyggande,ett måste när man jobbar inom barnomsorgen...lycka till/ Annie

2012-02-16 @ 22:33:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0