SKÄMS-STRUT PÅ.........



Hallå...
Här är jag....
Jag har inte varit sjuk....
Jag har inte varit bortrest.....
Men jag har varit oerhört frånvarande på bloggen....

Varför det kan man undra....
Jag HAR haft en del att göra på jobbet, det har jag men det är inget jag skyller på...
Jag har haft en osedvanligt lat och lite långtråkig påskhelg då jag sträcktittat på alla program jag inte hunnit se än...
Har helt enklet legat bänkad på soffan med datorn framför mig och tittat på Playkanalerna...
Inte ens då kunde jag logga in och blogga....

Skämsstruten på :(

Vad har då hänt sen sist??
En vecka och en dag sen....

Jo Kaffelaget slog ut fel Kaffelag och är nu i final : )
Magen blev bättre undan för undan och har nu fungerat felfritt sen skärtorsdagen...
Våren blev plötsligt iskall och blåsig som den bara kan vara på ostkustknölen....
Jag fick premiärgrillat kött hos Dottern på påskaftonen och fick snosa hejdlöst på Myran och Grodan...
Jag har hört tranorna, bofinken och sett vårens första blåsippa......
Jag har skrivit klart alla vårens utvecklingssamtal och börjar beta av de nästa vecka........
Jag har svurit över högar av hundhår och grus (läs stenar) som jag trampat in under fötterna......

Ja det var en del...
Nu väntar jag bara på att sädesärlan kommer (min naturlärare på högskolan sa alltid att den kommer den 10/4 så den har ju några timmar till på sig), att SM-hockeyfinalen börjar på TV och att det inte dröjer allt för länge innan jag tittar in här igen....

Ha de




 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0