MORR...........




Jag blir så trött på min långvariga förkylning och att den aldrig ger sig.....
Ska jag vara ärlig lär den väl inte ge sig förrän föräldrarna till barnen på jobbet håller sina ungar hemma när de hostar, snörvlar är dåliga i magen osv....
Det är jag som får betala med karensdag och orkeslöshet...

Slutade tidigt idag och hade lovat Dottern att åka till det Blågula Varuhuset i Väst men fick säga ifrån...
Låg däckad på soffan och sov till och från i nästan fem timmar....
Bra start på helgen alltså....*not*...
Och Dottern blev sur.......

Hoppas att jag piggnar på mig till imorgon för vi kör Dagens Dubbel i Baren Fröken Piano och jag....
Både Brunchen och kvällen...... 

Färdiggnällt för idag.....
Vovvepromenad och sängen väntar......



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0