HÄMNDEN ÄR LJUV........



Tre dagar senare och en kraftig halsfluss som nästan tagit kål på mig...
Det är inte roligt att få hem all skit från jobbet för att föräldrarna inte håller sina barn hemma när de verkligen skulle behöva vara det....
"H*n har ingen feber" är den stadiga och enda anledningen till att barnen inte får stanna kvar hemma....

Så jag hämnas....
Jag har inte heller feber men smittsam halsfluss.....
Känner mig inte dålig förutom halsen som tar kål på mig.....
Så jag åker varje dag till jobbet...
Umgås i närhet till barnen, har varnat mina kollegor att hålla sig på avstånd och bidar min tid till att det kommer att vara lugnare och mindre barngrupper i nästa vecka....

Elakt???
Nej bara samma nonchalans som jag och mina kollegor behandlas med....




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0