SKRIVA, SKRIVA, SKRIVA.......




Hej Hej Bloggen...

Har haft ruschigt ett par dagar och inte haft så mycket tid framför datorn...
eller jodå, det har jag men jag har nött tangenterna på skoljobbet som snart ska skickas in....

Igår fick jag hoppa in som vikarie på jobbet på den avdelning jag ska börja jobba på i höst...
Så jag tillbringade eftermiddagen med att känna på hur det blir....
Ångesten börjar krypa på nu...
Jag VILL ju helst stanna kvar med de stora barnen.. :(

Jaja, det får bli som det blir........

Igår bjöd mina bröder mig på middag........
Det var mysigt att umgår bara vi fyra för det är sannerligen inte ofta, tvärtom, på gränsen till aldrig..
Son ett tecken från ovan damp det ner ett brev i brevlådan under dagen från kyrkogårdsförvaltingen som talade om att mamma nu vilar i minneslunden...
På det sättet blev även hon närvarande under kvällen.

Idag ska jag fira min yngsta trollunge som fyller 21 år i morgon...
Men födelsedagen firar hon på ett flygplan till Turkiet med sambon så vi åker dit idag Mannen och jag...
Får se om Sonen följer med....
Sen blir det en tidig kväll eftersom vi lovat att skjutsa ner de till Arlanda inatt...
Planet går halv sju i morgon bitti......

Nu ska jag vädra vespan på en tur till kyrkogården......

Ha en fin lördag.....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0