POLLEN I KROPPEN.........




Nu är det inte roligt att vara Tinelin i pollensäsongen.......
Har väl nyst 343 gånger, kliat ögonen röda och dimmiga samt torkat rinnsnuva så det räcker för hela året...
Knaprat Loratadin och snortat näskortison så jag ser ut som en kokainmissbrukare......

Men det är väl bara att gilla läget och hålla mig så mycket som möjligt inomhus tills det lägger sig....
Är ju student ett par dagar och har ingen skolplikt denna vecka så jag fortsätter väl att skriva på mitt arbete..
Måste plugga in en låt till en begravning Fröken Piano och jag ska spela på nästa vecka...
Inte helt lätt att memorera heller så det blir väl projekt hjärntvätt...
Alltså ipoden får gå på repeat under dagen så biter den väl sig fast så småningom.......

Efter en rolig hockeymatch känner jag mig nöjd med den här dagen och avslutar den i sängen...
I morgon väntar tvättstugan och besök av Bandet då planer ska smidas för framtiden.....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0