IN THE JUNGLE.....



Jag tog det inte lugnt idag.....
Tillbringade nästan fem timmar i Sonens trädgård....
Eller djungel om man hellre vill kalla den det.....
Fick starta med trimmern....
Kratta....
Köra gräsklipparen som inte orkade igenom ända ner...........
Kratta......
Trimmern........
Kratta........
Gräsklipparen.....
Kratta.........
Samla i säckar...
Rensa altanen....
Sopa....
och när jag äntligen var klar var det bara att börja om på framsidan....

Men jag kände mig nöjd när jag var klar trots att axlarna sved och skallen dunkade....
Nu behöver inte grannarna titta snett på Sonens gård längre, även om han bryr sig nada om det....
Hann sitta en stund i solstolen när jag kom hem innan Dottern med Sambo kom med jordgubbar....
Så nu är jag trött och nöjd....
Har tänt grillen för att grilla lax, kokat färskpotatis och gjort en örtmajonäs och sallad till.....
Nu väntar jag bara på Mannen och Sonen så vi får äta......



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0