RASTLÖS.......




Jag blir alltid rastlös på födelsedagar....
Att sitta och vänta på OM och NÄR det ska komma besök...
Man kan liksom inte ta sig för med nåt nyttigt....
Men nu ska jag ju inte gnälla, jag är oerhört tacksam att det finns människor omkring mig som uppvaktar mig...

När jag var liten tyckte jag att det var jobbigt att fylla år på sommaren....
Mitt i industrisemestern som alltid låg under juli månad....
Jag kunde aldrig ha kalas för det var aldrig någon hemma...
Ingen stod upp och sjöng för mig i skolan och jag fick aldrig ha svenska flaggan på min bänk eftersom sommarlovet hade pågått en månad.....
Men jag var den enda i min familj som alltid fick jordgubbstårta med färska nyplockade jordgubbar....
Om mina syskon ville ha jordgubbstårta på sina födelsedagar fick de sura upptinade vattniga jordgubbar som blötte ner hela tårtan......

Så man får vara nöjd att vara nöjd helt enkelt
och att mina bröder kommer trots att de själva har semester.......

Tack för det ♥♥♥♥♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0