PÅSKLOV.........





Nu har jag påsklov...
Och ett rejält sådant.....
Jag är ledig i 11 dagar....
SKÖNT........

Gjorde klar de sista utvecklingssamtalen idag så nu har jag ingenting förutom skoljobbet som ligger över mig :)
Tänker ta tag i det de här dagarna jag är ledig men tänker njuta också.....

Efter jobbet idag tog jag vespan in till City.......
Typiskt att himlen öppnade sig precis då :(
Jag hade möte med Fröken Piano och Barchefen om höstens bokningar.........
Kom in som en mindre dränkt katt......

Men var glad och upprymd när jag åkte därifrån....
Han bokade in oss på flera kvällar än någonsin.....
Det måste väl ändå vara ett gott betyg?

Nu ska jag slänga alla blöta kläder i tvättmaskinen och bara ta det lugnt...
Ceasarsallad står på kvällens meny...
Mmmmmmmm



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0