JA DET HAR JAG...........




Jag har världens bästa pappa.... <3<3<3

Den upptäckten gjorde jag för väldigt länge sen....
Han finns ALLTID där när man behöver honom, utan att kräva nåt tillbaka.....
Idag har han hjälpt mig att fixa vår på gården....
Han låg på knä och klippte häcken, han klippte rosor och gamla vissna höstplantor...
Han krattade och donade och snabbt gick det....
Han gav mig helt enkelt en spark i arslet att komma igång.....

Att jag sedan fick gå flera vändor till skogen med trädgårdsavfall gjorde inte ett dugg....
Nu är gården fin och i landen ser man de första spirande scilla och krokusknopparna....
Pionen skjuter skott och hela marken lever.....
Det liv som i förmiddags låg begravd under en massa visset.....

Så med gården städad, huset städat, all tvätt borta, renbäddat och dagens skoljobb avklarat känner jag mig mer än nöjd med den här dagen.....
I morgon åker jag till Sthlm och träffar mina kursare igen....
Det ser jag fram mot....

Ha en skön kväll...........




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0