FJÄSK ELLER KÄRLEK...........



Igår blev det inte många knop gjorda......
Gick bara ut de nödvändiga turerna med Stor & Liten.... Vilken tur att de har festblåsor och inte behöver ut i tid och otid....
De ville inte heller vara ute...
Fast det var hundväder.......
Stor gjorde vad han skulle på två röda och drog sedan hemåt....

Låg på soffan och maratontittade på filmer Mannen och jag........
I mjukbrallor och skitigt hår...........
Härliga opretantiösa dagar samtidigt som snön regnar bort utanför och dimman ligger tät utanför fönstret......

Idag är det måndag igen och vardagssysslorna tar vid........
Men OK det var ganska lugnt på jobbet idag med halverat barnantal så man ska inte klaga.......
Förmiddagen var kall och grå men eftermiddagen..........
Härligt värmande sol och blå himmel............
Jackan var uppknäppt när jag efter jobbet styrde kosan till Stora Mataffären för att handla....

Billig strömming???
Ja varför inte....
Mannen älskar ju strömming så det kan jag väl bjuda på till kvällsmat.....
Att inte jag äter det är en annan sak....
Men jag har lunchkorv hemma så det får duga.....

Så nu ska jag plocka ur hundraelva matkassar och börja smör/dillfylla strömmingsfileérna och koka potatis till moset..........
Det är kärlek det  :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0