LÖRDAGSFLANÖRER..............



Startade dagen med en fika i City med Mannen och Dottern...........
Behövde leta lite nya kläder till spelningarna men blev tokig på att trängas i affärerna med lördagflanörer.....
Är ju nästan aldrig på stan så jag hade glömt hur det är........
Mannen är dessutom duktigt förkyld så han gillade inte läget precis.....

Skjutsade hem Dottern och passade på att springa in i det stora köpcentret väster om Tinelinstaden när jag nu ändå var i krokarna men där var folk ännu mera köpgalna så jag åkte hem........
Tänkte hinna "nappa" ett tag innan den tredje spelningen den här veckan drar igång vid sju........

Gårdagens Barspelning var betydligt roligare än torsdagens Pubspelning trots att den var fem timmar lång........
Så jag hoppas på en repris ikväll :)

Trevlig kväll



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0