PÅ TU MAN HAND MED DOTTERN.......


Vaknade i ottan när Mannen lämnade sängen för att åka och jobba.........
Det är ganska typiskt när man har sovmorgon faktiskt......
När man FÅR sova är man vaken, och när man måste gå upp är det tji att få upp ögonen....

Gårdagen tillbringade jag på tu man hand med Dottern....
Hon hämtade mig efter jobbet och vi åkte ner till City för att käka en sen lunch tillsammans med min pappa...
Jag gjorde också förstoringen till studentplakatet *hemligt* innan vi for ut till stora shoppingcentret väster om Tinelinstaden.....
Där fick jag en sen morsdagspresent i form av sandaler av henne.....

Vi gick vidare till det blågula varuhuset och jag hittade fräcka glas och flaskor att ha vatten i....
När dagen blivit sen vände vi kosan hemåt med ett stopp på  vad Mela alltid kallade looseraffärerna, alltså lågprisaffärer med billiga varor i miljoner.....
Där shoppade hon loss på rengöringsmedel då hon ska flyttstäda åt Pojkvännen : )

Det var sen kväll när vi kom hem samtidigt med Mannen så en sen middag på måndagens kycklingrester och nån timme senare låg vi i sängarna alla tre.....

Idag vankas det stängning på jobbet och målning av staket i kväll



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0