LETS SING.........




I natt blev det verkligen inte mycket sömn..... Kom inte i säng förrän efter tolv, somnade vid ett och klockan ringde fem......
Lugnt på jobbet i kombination med lite sömn = zoombie......
Tänkte hinna med en eftermiddagsslummer innan jag ska till sjukgymnasten så jag inte somnar där : )
I kväll blir det utgång med mina jobbarkompisar...
Vi ska besöka en av de krogar jag och Fröken Piano förhandlar jobb på så jag hoppas mina kamrater håller sig i skinnet för annars känner jag de inte : )
Tänkte utmana de på  karaoke om de törs (och om JAG törs, det är ju inte min gebit att inte få välja egen tonart)
Ja vi får väl se.......

Gamla Mor har fått tid för sin operation nästa vecka så det är lite oroligt en tid framöver......
Jag försöker att peppa henne men förstår självklart att det känns för jävligt. Det gör det för mig med.....
Men hon opereras på min födelsedag så det borde vara ett gott omen eller??



Nej nu blir det en korv med bröd = lunch



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0