FREDAG IGEN.......




Vädret upprepar sig..... Förra fredagen började också mulet för att låta himlen öppna sig lagom till utsparken på skolgården...
Dagens prognos ser ungefär likadan ut.....
Annars har den här veckan varit otroligt seg och jag räknar dagarna till semestern.......
Tre veckor kvar att jobba innan Tinelin tar semesterstängt i skallen.....

Vad nytt annars???
Blir gaaalen på gårdens ungar som inte ger f*n i min damm....
Hqr rensat den på sopor, pinnar och brädor men måttet var rågat när jag igår kom hem och den var tömd på vatten!!!!

Pumpen kved medan ungarna sprang omkring med bautavattenkanoner och sprutade vatten på allt och alla....
Kan det måhända vara dammvatten i de????

Nej det blir till att sätta upp staket eller helst ett högt plank gärna utrustat med elstängsel och larm runt Tinelingården...
Jag jobbar med ungar hela dagarna, löser konflikter och är pedagogisk men hemma är jag verkligen inte den tålmodiga dagisfröken....
Passa er noga .....

Ni andra.....Ha en bra dag

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0