DISNEY-SAGA..........




Jaha då har då tidernas bröllop genomförts och regissören har gjort ett väldigt bra jobb... Måhända det var Disney själv som rekade för nästa stora tecknade snyftfilm efter Askungen.....
Till och med den specialskrivna sången var som signerad Disney........
För att inte tala om Prins Daniels tal som om han läste direkt ur sagoboken........

Själv satt jag som fastklistrad framför TV:n mellan 13-01....Hade knappt tid att gå på toaletten.....
Käkade det som fanns till hands för att slippa ödsla dyrbara sekunder vid spisen och min duktiga diet fick en abrupt paus då det som låg närmast fick stilla hungern som en halväten ostbågspåse, smörgåsar, coca cola och annat mindre nyttigt....

Blidgade Mannen för en stund och snodde ihop en Ceasarsallad men sen var det stopp....
Han var förresten sjuk i helgen och höll mig sällskap framför TV:n emellanåt men då mest för att klaga på alla som han tyckte fula finfolket och kommentatorns eviga svammlande om samma saker : )

Han som gärna tittar på allehanda bilprogram när han är hemma sa igår att han minsann inte behöver skämmas för att titta på dessa program för ett år framåt efter mitt tolvtimmarspass.........
Men när det igår annonserades för ett sammandrag från lördagen och jag sa JAAA då tog han resolut fjärrkontrollen och gav mig "arga ögat".....

Nu är det hur som helst måndag och vardag igen....
Dessutom är det sommarsolståndet vilket innebär att "NU VÄNDER DET" till mina kollegors stora förtret : )




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0