TUNGT.........





Det känns tungt just nu....... En tung vecka väntar med oro för min mamma som står inför ett vägskäl just den här veckan...
Med ytterligare undersökningar och en stor operation på torsdag.....
Samtidigt känner jag så oerhört att jag behöver vara ledig och vila upp mig.....
Det är svårt att få någon vila när man samtidigt ska oroa sig så för den delen är det väl bra att jag ska jobba en vecka till...
Men på jobbet måste jag vara närvarande både fysiskt och psykiskt och just den biten kan bli lite knivig.......

Mammas särbo kommer i allafall ner från Hälsingeskogarna idag och håller henne sällskap åtminstone fram till operationsdagen och det känns tryggt...
Både för henne och för mig.......

Tillbaka till känslan från sommaren -06 är vädret slående likt...... Hett, torrt och liksom en helt annan värld bort från sjukhussalarnas tristess och hopplöshet......
Jag håller alla tummar i världen för att hon slipper tillbringa sommaren där.........

Idag ska vi i alla fall ta oss en tur till Prins Daniel-land jag och Mannen för att lyssna på musik och slåss med värme och tusentals människor.........



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0