SLUTA PLANERA......




Det blev inget gjort av det jag skulle göra går.......
Förutom fikat med min pappa.....
Men det var mysigt det med tills skitfabriken spydde dis över City till och med....
Och hur ofta är det........

Jag hälsade på mamma på sjukhuset och hon såg något piggare ut.....
Satt i alla fall på sängkanten hela tiden jag var där och åt en yttepyttebit choklad jag hade med mig......
Mmmm det var gott sa hon och jag lovade åka upp idag med mera.....

Kvällen tillbringade Mannen och jag på tu man hand.....
Det var ju konserter lite varstans i Tinelinstaden igår så vi stannade både här och där för att lyssna...
Det jag gillar med sensommaren är de mörka varma kvällarna, utekonserter och folksamlingar men när mörkret kom med regnstänk ja då åkte vi hem igen......



Dottern åkte till Gotland igår för att tälta några dagar.....
Hur otippat är det att regnet vräker ner på den ön????
Jo när Dottern är där för första gången....
Hemska tanken att ligga i ett blött, rått tält.......
*tycker synd om*

Idag planerar jag inget för det blir ju aldrig som man tänker i alla fall : )



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0