RÖT-MÅNAD.....




Någon talade om för mig att rötmånaden startade idag.......
Innan dess hade jag vaknat med vagt illamående och ont i magen.......
Tillbringade en lång stund i "hemliga rummet" med s**t-göra medan kallsvetten sipprade.......
Och jag som lovat skjutsa runt Gamla Mor på olika uppdrag idag.....

Det blev ingen frukost....
Ett tuggummi fick avlasta de jolmiga känslorna från magen...
Det tog hela förmiddagen att bli kvitt just den känslan och mina nedre regioner har inte helt hämtat sig ännu....
Jag håller mig inomhus och sysselsätter mig med innejobb mellan "sittningarna"

Kan magen verkligen ställa in sig på att just idag börjar rötmånaden eller var det en slump?



Planerar ett knytkalas hos pappa första helgen i augusti. Alla syskon med barn, respektive och ev barnbarn.....
Vi blir ganska många men det ska bli kul.....
Han har en gammal ladugård som vi ska duka långbord i...
Stövelkastning, Yxkastning och Kubbspel.........
Det kan nog bli en höjdardag :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0