I VÄNTANS TIDER.........




Har fortfarande inte fått några besked om vad som hittades igår...
Ringde UVA i morse och mamma låg kvar men hade blivit av med Bi-papen....
Så fort hon fått klartecken skulle hon till avdelningen.
Fick prata några ord med henne själv och det kändes skönt...
Hon skulle ringa mig när hon fått telefonen på sitt rum.....

Dagen gick och inget samtal kom så jag ringde återigen till UVA för att fråga vilken avdelning hon körts till...
Fick då meddelande om att hon var kvar hos dem.....
Är hon sämre frågade jag.......
Nej men vi var tvungen att sätta in en kanyl långt in i en blodåder eftersom hon är svårstucken och kärlen går sönder....
De väntade bara på röntgen för att se att slangen låg som den skulle sen skulle hon till avdelningen......

Så nu väntar jag igen..........
På ett samtal från henne......
Undrar om hon har fått besked än?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0