FAAAAAN.......




Ursäkta mitt starka uttryck men jag känner mig för jävlig idag....
Har gått med en konstig känsla i magen och mest tillbringat dagen på soffan med huvudvärk, illamående och den den där obestämda känslan att något är fruktansvärt fel.......

Igår när jag var hos mamma såg hon sämre ut tycker jag, hade mindre vilja liksom....
Hon klagade på att såret gjorde helvetes ont men läkarna sa att det läker som det ska....

I morse när jag ringde berättade hon att strax efter jag hade gått läckte det från såret genom kläderna...
Då de öppnade bandagen såg de att såret spruckit upp och det rann tjockt med var ur det....
Hur fan kan man missa det???

När jag ringde henne nu på eftermiddagen (jag skulle inte åka upp idag eftersom min bror skulle åka) berättade hon att de skulle akutoperera henne under kvällen.....
Tarmen läcker och det rinner ut tarminnehåll i buken.......
CRP som mäter infektionsgraden är normalr under 8. Mamma hade i morse över 300 vilket innebär att hon har en kraftig infektion i buken.
Med risk för blodförgiftning eller bukhinneinflammation....

Så nu väntar hon på akutoperation under kvällen....
Och får stomi......

VARFÖR I HELVETE KUNDE DE INTE GÖRA DET PÅ EN GÅNG????

Varför ska hon behöva gå igenom det här igen när det var så svårt att hålla henne stabil sist hon var sövd??
ALLT precis ALLT upprepas igen.......

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0