SÅ HUUUUUUK.........




Trodde man skulle må bättre efter en vecka men inte i min värld......
Nytillkommet.....
Ögoninflammation på båda ögonen, näsblod, halsont och en oidetifierbar färg på snoret.....
Dessutom luktar det sopor i hela huvudet : (

Jag har också för första gången i min artistkarriär ställt in en spelning....
Sorry Baren men jag måste tänka på min framtida röst.....
Ingen, varken gäster, Fröken Piano eller jag orkar lyssna på de ljud som kommer ur min strupe i kväll....
Återkommer till er nästa helg (om jag lever)

Jag strosar mellan sängen och toaletten i vickinsmörjda fötter bakom ullraggsockor med kletig blick och värkande nacke....
Är såååååååååååå huuuuk........
Bäst att sova bort skiten......



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0