OCH ANNARS MÅR JAG?.....





Börjar bli djävulskt less på att uppdatera mitt hälsotillstånd för bloggvärlden, och känner det som ett direkt hån när jag summerade 2009 till ett ovanligt friskt år för att direkt trilla dit i början av 2010.....
En kollega till mig delade frikostigt med sig av sin hosta som jag nu väl förvaltat i sex veckor, och Mannen gav mig en kärleksfull dunderförkylning natten till igår som slog ner som en bomb i bröstet : (
OCH
i stämbanden!!!!
Låter som en kraxande kråka och stinker av diverse i panik åstadkomna huskurer som alla försöker pracka på mig....

Ser med ångest fram mot helgens femtimmars Barspelning på fredag men har LOVAT Fröken Piano att vara OK tills dess...
Jag är optimist för det är ju BARA onsdag än....

Mannen som då låg i sjuksängen förra veckan varnade mig i går när han åkte att det inte finns nåt att se på TV på dagarna...
Ha, med över hundra kanaler ska man väl hitta nåt att se men här fick även jag inse att TV är en kartell som gått samman för att driva arbetslösa, sjuka svaga människor i köpfördärv, för det som visas uteslutande dagtid är TV-shop i olika utföranden....
Smidiga övergångar med samma varor i olika kanaler dag ut och dag in.....



Jag har därför sett repriser på elitseriehockeymatcher spelade för flera dagar sen ett flertal gånger och helt enkelt sovit bort timmar och åter timmar.....

I´M BORING!!!!!!!

I morgon ska vi ju på bio och Mannen får helt enkelt BÄRA mig dit om det så behövs för jag behöver uppmuntran...

Dags för lite lunch???
Soppa kanske....

Over and out




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0