HÄR ÄR JAG............


Hej alla bloggare!!!!



Ja jag vet att det blivit si och så med uppdateringarna i bloggen och det finns väl iofs inga undanflykter mer än att vardagen tar ut sin kraft och energi....
Både på mig och Mannen som legat däckad i en förkylning han ärvt av mig... Skillnaden är väl att jag jobbat i alla fall...
Stod inte ut i veckan utan bokade en läkartid för att kasta 150 spänn i sjön...
Fick veta av AT-läkaren att hon minsann var sämre än mig där hon satt och snörvlade i en näsduk med röd näsa...
Ett stick i fingret, en lyssning och inget botemedel till den envisa hosta jag dragits med i fyra veckor.....
Hon bad mig återkomma om jag inte blivit bättre om en månad!!!!

Så vem har tid att ligga och fundera???
Nej det är bara att jobba på...... : )

Idag spelade jag och fröken Piano bruchspelning i Baren......
Det märks inom branchen att det är januari och tomma plånböcker efter jul för tillströmningen var inte vad den brukar, med andra ord vad vi är bortskämda med.....
Men de tappra som kom var nöjda efter vad vi förstod....
En man kom fram och ville ha ett visitkort med orden "ni är sjukt bra"....
Jag med min bisarra humor kontrade "ja nog är vi sjuka alltid"......



Har också bokat en lyxweekend till mig och Mannen i februari...
Det är en av alla fördelar att tillhöra Familjen Baren...
Lyxrum i Stockholm City för 590:- för två är långt under halva priset...
Biljetter till Jerry Williams på Tyrol genom musiker i hans kompband
och tågbiljetter billigare än att ta bilen....
Jag ser fram mot att ha kvalitetstid bara jag och Mannen......
 
Nu väntar hockey på TV med Mannen och en grillad kyckling.......



Kommentarer
Postat av: Annika Karlsson

Hej vi vill också vara med ska kolla om det finns biljetter till jerry williams åt mig och lasse kram Annika

2010-01-16 @ 19:38:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0