GOD MORGON......





Tisdag morgon och dagen före LÖÖÖÖÖÖN!!!!!
Enligt statistiken är det här Sveriges fattigaste dagar och nog skramlar det betydligt tomt i plånboken just nu......
Den sista förmögenheten jag hade lade jag på läkarbesök och apotek igår : (
Men nu ska jag käka antibiotika så nu ser jag ljuset i tunneln på denna djävulska sjuka.....



Det var ganska precis ett år sen jag sist käkade antibiotika för ungefär samma sak så när jag var in på jobbet med läkarintyget (sjukskriven veckan ut) sa de att jag kanske inte ska jobba under januari kommande år...
Jag brukar ju alltid säga att jag är allergisk mot vintern, speciellt mellan januari och mars, men att man ska behöva bli sjuk i allergi trodde jag inte : )

Nu efter en stadig frukost och koppar med honungsvatten (Blä, tycker verkligen inte om honung men blidkar mina slitna stämband) tänker jag krypa under täcket en stund till...


Förresten....
Bjuder på lite tisdagssensmoral innan....


Ett gift par i 60-års åldern firade sin 40-åriga bröllopsdag
på en lugn, romantisk liten restaurang

Plötsligt dök en liten vacker fe upp på deras bord. Hon
sa:
"För att ni är ett exemplariskt gift par
och för att ni är kärleksfulla
mot varandra så
kommer jag ge er båda varsin önskan."
Hustrun
svarade "Åh, jag vill resa runt i världen med min älskade make."

Den lilla feén viftade med trollspöt och -
poof! - Två biljetter till Queen Mary II
dök upp i hennes händer.

Mannen tänkte efter en stund: "Ja, detta är väldigt
romantiskt, men ett
tillfälle som detta kommer aldrig igen.
Jag är ledsen min kärlek, men min önskan
är att ha en hustru 30 år
yngre än jag."
Hustrun, och feén blev djupt besvikna, men en önskan är en
önskan.
Så feén viftade med trollspöt igen och poof! ... Mannen blev
93 år gammal
.

Sensmoralen i denna historia: Män som är otacksamma
jävlar ska
komma ihåg att även feér är
kvinnor...

 Ha de



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0