DAGS FÖR HELG.......




I går tillbringade jag förmiddagen hos Dottern på hennes praktiksalong.......
Håret fick en mörkare blond färg och en rejäl toppklippning, ögonbrynen plockade och färgade...
Som avslut tog vi en salladslunch på stan innan jag åkte hem......



Sen skottade, skottade och åter skottade jag......
De sa i morse på TV4-vädret att det är att likna med krigsvintrarna på 40-talet och nog är det banne mig snö så det räcker..... OCH kallt.....



Stor & Liten var hos oss under kvällen och mina ögon svällde upp... som alltid när jag har nån infektion i kroppen allergireagerar mina ögon på en gång när de kommer i närheten så idag är det gurkomslag som gäller......
Fröken Piano och jag spelar ju i kväll och rödsprängda ögon i baren så tidigt på kvällen ser väl inte allt för OK ut......

Nej, nu ska jag pulsa över till Gamla Mor och skotta....

Ha en bra dag



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0