FULL RULLE......






Det har varit hektiska dagar...
Melas födelsedag avlöpte ändå ganska väl även om vi alla kände oss lite låga...
Hon fattades verkligen oss...

Torsdagsspelningen fungerade också smärtfritt och vadå... Den kunde ju inte bli sämre än tisdagens vansinnesdag ändå...



Igår morse vaknade jag med dunkande huvudvärk när jag för fjärde dagen den här veckan fick kliva upp klockan fem....
Hade öppning och fick visserligen åka hem tidigt men hann inte lägga mig mer än en kvart innan det var dags för Barspelning som den här gången startade klockan fem då de har halva priset på mat och dryck på fredagar....
En fem timmar lång spelning väntade och huvudvärken gav inte upp......

Somnade på stört när jag kom hem och vaknade med ......huvudvärk....

Hmmm..... Var ändå tvungen att röja av hemma.... ser ut som det varit fest här.....
Måste skotta, skjutsa Gamla Mor till affären, skotta hos henne och sen är det dags att svira om till kvällens Barspelning.....
Sammanlagt nio timmars spelning i Baren den här helgen.......
I morgon ska jag inte kliva utanför dörren på hela dagen....
Jo förresten.... måste skjutsa Dottern till Fröken Piano då de ska repa till Dotterns klass modevisning de ska ha på torsdag och Dottern ska sjunga.....

Nej....dammsugarn kallar......



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0