KAOS INUTI.......




I morse när jag ringde till IVA frågade sköterskan om jag skulle komma dit idag....
Varför det? Frågade jag
Doktorn skulle vilja prata med dig svarade hon.......

Jag kände hur det knöt dig i magen och jag blev nästan spyfärdig.....

"Jag vill inte åka ensam. måste få tag i mina bröder först" sa jag......
"Jag ringer till doktorn och frågar när han kan, ringer upp dig snart" sa hon.....

Doktorn har inte tid att träffa mig idag, inte i morgon heller....
Han ringer i stället........

Kan man verkligen prata om allvarliga saker över telefonen???
Jag frågade sköterskan vad det kunde vara han ville prata om och hon visste inte....
Trodde att det var det allvarliga läget att ligga i respirator, hennes höga puls och de höga trycken de måste ha inställda på respen...
De vill ju helst ta ur henne ur den men hon KAN inte andas på egen hand.......

Jag frågade om de inte trodde hon skulle klara sig men det ville inte hon svara på......

Ge mig styrka att klara av att åka upp till henne.....
Jag vill men vågar inte själv,,,,,,,



Kommentarer
Postat av: AnnaPaska

Säg till om det finns något jag kan göra, nu eller sen.

2010-08-02 @ 15:57:23
Postat av: AnnaPaska

Säg till om det finns något jag kan göra, nu eller sen.

2010-08-02 @ 15:57:50
Postat av: AnnaPaska

Säg till om det finns något jag kan göra, nu eller sen.

2010-08-02 @ 15:59:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0