SEN KVÄLL....




.....och hemkommen från en lång dag.....
Slutade fem och åkte direkt till Bandrep på Mannens firma......
Aldrig har det varit så roligt att repa som det är nu.......
Trummisen hade med sig sina sprillans nya trummor, det stora mixerbordet åkte fram och den höga volymen drogs på....
Riktigt tungt ljud blev det och jag ville aldrig sluta.......
Ser verkligen fram mot fredagens spelning : )

Har pratat med mamma på telefon idag eftersom jag inte kunnat hälsa på henne idag......
Hon har fått en ny rullstol så att hon ska kunna lämna avdelningen när vi hälsar på...
Dock kan hon inte ta sig i och ur den själv vilket innebar att hon fick sitta i den i 11 timmar idag.....
Hon hade så ont i ryggen att tårarna rann på henne när hon äntligen fick komma i sängen.......

Jag undrar vad sjukvården håller på med.......
Åtminstone min mamma bryts sakta ner av att vårdas där.......
Pratade med vårdplaneraren som sa att det ingår i rehabiliteringen så att hon själv får hjälpa till med förflyttningarna men hallå........ Vem orkar sitta i samma stol utan att ändra läge ett halvt dygn???

Blir så innerligt trött på att de bollar runt med människor som om de vore saker..........

Nej nu väntar sängen för en trött Tinelin
Go´natt



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0