BRÅTTOM............




Med fullspikade dagar och en övernattande Dotter finns inte många stunder att sätta sig vid datorn.....
Idag är jag på väg till en utbildningsdag i City och ska förhoppningsvis lära mig att göra hemsidor till min arbetsplats......

Det blev en snabbis hos mamma igår kväll.....
Hade ju ínte varit där sedan i söndags......
Hon hade fått sitta  på sängkanten en stund på morgonen och sedan stått i gåbord och tagit några steg över golvet...
Det hade gått bra men benen och knäna värkte.......
Inte konstigt efter att ha varit stilla i fyra veckor.....

De hade också pratat med henne om att få komma till rehabiliteringsavdelningen var den nu ligger....
Så kanske, kanske att den människa jag pratade med tog till sig det jag sa : )
Hon lovade ju dessutom att hon själv skulle prata med mamma idag så vi får väl se......

Den här kvällen blir första kvällen på väldigt länge som jag kan vara hemma eftersom Bandets rep blev inställt.... 
SKÖNT........

Nej nu måste jag rusa



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0