FUNDERINGAR.......





Hade svårt att sova i natt av flera anledningar men främst för att jag skulle öppna i morse...
Jag hatar måndagsöppningar.... Hela veckan blir förstörd av de........
Somnade på soffan medan thekoppen kallnade och vaknade frysen och illamående....
Tycker lika illa om att vakna på det sättet också så därför brukar jag undvika att somna på soffan..

Hade många funderingar igår därav inget bloggande...
Jag skickade en länk med Melans blogg till hennes Uppsalaläkare och bad henne läsa igenom den om hon ville och orkade....
Hon har stått oss så otroligt nära under alla år och det skar sig de sista månaderna i Melans liv....
Allt det här står ju också i bloggen eftersom det är mina dagboksanteckningar som är speglade i den....

Hon blev jätteledsen förstås men jag ville att hon skulle läsa den eftersom jag planerar att ge ut den som bok...
Nu vet jag inte om jag gjorde rätt......... : (

Annars har helgen varit lugn med Pärlspelning i fredags, Bar-Brunchspelning med Fröken Piano i lördags, en lördagkväll hemma med Mannen, Filmsöndag och ett J***a skitväder.....

Nu ska jag på utvecklingssamtal med Dottern

Trevlig Kväll



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0