SKÖNA MAJ.............


Igår tillbringade jag mer än halva dagen på sjukhuset med Dottern..........
Och eftersom Dottern bara har traumatiska minnen av sina barndoms valborgsmässoaftnar bestämde jag mig för att hon äntligen skulle få vara med om ett firande på kvällen.... : D

Hon summerade nämligen häromkvällen följande.....

Först lagar mamma mat, sen blir pappa försenad, mamma blir förbannad, de bråkar, blir sams och vi åker och tittar på glöden efter majkasarna........

Jo, tjenare.....vilka minnen hon har va???

Så vi fixade mat, Mannen kom hem i tid, vi åt och kom fram i gooood tid innan kasen tändes....
Hon fick till och med lyssna på manskören, se fyrverkerierna OCH bli uttråkad så då åkte vi hem.....



Idag har jag och Sonen grävt ner oss i deklarationer........ Kul va?
Nu ska vi tända grillen och käka lite innan de åker......

Förresten såg jag att min bild på kasen var misstänkt likt Lisas..... Kan det bero på att vi var på samma ställe??
Jag såååååg er : D




Kommentarer
Postat av: Lisa

Såg du oss??? :D



Varför kom ni inte fram för?

2009-05-04 @ 00:56:54
URL: http://www.lisanorling.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0