MINGEL & MODEVISNING........



Jag hann inte sitta vid bloggen alls igår........
Efter jobbet åkte jag och Bandet för att vara "förband" under minglet till Stadens hantverksgymnasiums modevisning (!)
Det var det kortaste spelning vi nånsin haft, vi hann väl bara köra sex - sju låtar men det gick bra hursomhelst.....

Modevisningen var proffsigt utförd av och med de elever som går andra och tredje året på Frisör, Florist och Textila hantverksprogrammet..........
Egendesignade kläder och väskor, snygga frisyrer och make-up och härliga blomarrangemang både på scen och på modellerna.....

Ibland önskar jag att jag kunde få gå om gymnasiet eftersom det finns så otroligt mycket roliga program att  läsa nu : (

Ja ja, det var lite uppdatering om gårdagen det..... Nu är det dags för jobbet.....
Idag har vi "vårfest" för barn och föräldrar utomhus så jag hoppas att vädergudarna är med oss : D




Kommentarer
Postat av: Keyboardisten

Jag kom på att vi faktiskt gjort en kortare spelning en gång. Då vi endast spelade "När hela looky looky love you to want me". :)

2009-06-05 @ 16:27:38
Postat av: Anonym

Tinelin svarar Keyboardisten:

Ja visst ja, Men jag räknade inte den som en spelning faktiskt : D

Mås det bättre?

2009-06-05 @ 19:21:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0