OVÄNTAT BESÖK.....




Idag har jag tillbringat dagen med Dottern på Akuten.....
Och det är INTE roligt kan jag lova...
Man får liksom inte ha bråttom när man kommer dit........
Hon har slarvat med sin mage i så många år pga ätstörningarna att hon troligen har ett blödande magsår nu.....

Nu väntar hon på en gastroskopiundersökning och knaprar Losec under tiden.....



Nåt som var roligare var att en familj vi "tappat" på vägen genom åren har hittat MIG på Bloggen!!!
Nu kanske det äntligen blir av att träffas igen....
Jag vet att Dottern har lite kontakt med sonen i den familjen via MSN... De var bästisar när de var små och när han flyttade från stan grät de floder båda två trots att de inte var mer än sex år gammal.....

Kan bli skoj att träffa de igen efter alla år.......

Nu väntar korvgrillning




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0