MORBIDA.......


Nej men vad är det jag hör???? *lyssna*
Ahaaa.... regnet som står som spö i backen.....IGEN!!!
Igår var det uppehåll och solgass...
Slår vad om att det var det bara för jag satt i bilen i stort sett hela dagen (eller i Uppsalas gallerior)

Är så j***a trött på skitvädret så jag kan lika gärna börja jobba.....*morr*
Var på jobbet igår för att fixa en inflyttningspresent till Lisa och började vattna blommor och plocka lite medan jag väntade tills jag tänkte: "Men hallå,,, vad håller jag på med?"
Presenten till Lisa ser ni här för hon har redan fått den...



Konst a´la Melan...
Hennes lungor i fyrfärg...... Hon tiggde åt sig röntgenbilder av sin lungläkare
och gjorde konst av de: D
Tyckte det passade en blivande sjuksyrra *mohaha*

Nu ska jag duscha och åka och handla så det händer nåt idag med

MEN TITTA......SOLEN SKINER!!!!!!!




Kommentarer
Postat av: Lisa

Det passar så bra!!! :D Den är svinsnygg! TACK!



Och ja, jag älskar de där glasen! :) Vilka färger har du?

2009-07-28 @ 17:36:37
URL: http://www.lisanorling.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0