TENTA-ÅNGEST.....


Efter jobbet idag åkte jag för att stötta Dottern på hennes tenta....
Hela dagen stod hon och fönade vågor, volymfönade, rullade permanent, klippte, gjorde långhårs-uppsättning, klädde brud OCH skrev prov.....
Hon var nervös så att hon kräktes i morse och kunde inte äta nåt på hela dagen
MEN HON KLARADE DET!!!!!

Så vi firade med en tur på stan innan vi åkte hem....
Hundarnas närvaro har nu satt igång min allergi(?) Jag nyser, det kliar i ögonen och näsan och jag mår allmänt urk...
Åkte till apoteket för att köpa allergimedicin då Sonen ringde från urskogen i Abisko där han fjällvandrar....

Han hade gjort illa knäet och hade fått bryta med gruppen för att försöka ta sig tillbaka till civilisationen.....
Han hade haltat i en mil men hade inte långt kvar....
Om de inte pallade mera och fick en orsak att skylla på eller OM han har gjort sig så illa får vi väl se när han kommer hem.......

Nu mat....sen sängen




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0