Julafton i ett halvår

ThumbnailIdag är det julafton!!!!!
I alla fall om man som jag är hockeytokig......
Mannen och jag tänkte gå på premiärmatchen som var på hemmaplan men jag jobbade sent och vi kom inte iväg i tid!
Nu sitter jag med en lur i örat och lyssnar på hockeyn i webbradion, och är grymt avis på de som är i rinken nu!
Thumbnail
Visst är det bra att man kan följa hela matchen i direktsändning på radio men INGENTING går upp mot direktkontakten med ishall, spelare, publik och rivaler.....
Det brukar koka i hallen. Temperaturen är hög och ropen skallar....



ThumbnailNåväl, serien är lång så jag och mannen hinner nog gå på en och annan match.
Elitserien är min biljett till våren!
När slutspelet drar gång är vi inne i april och sommaren står för dörren. Något att tänka på för alla höst och vintertrötta.
Skaffa dig ett hockeyintresse så rinner den tunga årtiden iväg mot ett SM-guld(?) på senvåren..............

Thumbnail


Alla ni som älskar hockey klappar nu......




Kommentarer
Postat av: ufis

Jag klarar vintern utan hockeyn...

2008-09-18 @ 22:10:01
Postat av: sarah

tackar :D <3

2008-09-20 @ 00:28:31
URL: http://sarahnorling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0