Jag har hittat rösten!!!!




Halleluja! Rösten är tillbaka.... Nu ska här pratas.... Hmmm ingen hemma att prata med....
Skjutsade dottern till pojkvännen i bruksorten och sonen och mannen har varit i grann-landskapet och köpt en värmepanna till firman. Mor min har åkt till sin särbo i de djupa hälsingeskogarna och här har har jag suttit idag och pratat med mig själv!
Inte ens telefonen har ringt idag : (

Ringde faktiskt till jobbet för att tala om att jag lever oxå och det tyckte de var skönt!

Annars har jag haft sällskap av "Stor & Liten" idag! Passade på att låna de när sonen inte var hemma. De kan jag i och för sig prata med men får inga svar.

Nu blir vi själv i helgen mannen och jag....... Tar en tripp till Dalarna i morgon för att köpa en frisörstol Thumbnailtill dottern. Då blir hon SÅ glad!
Vi ska inreda Melas rum till salong. Eller, rummet har ju Mela inrett en gång nu flyttar bara dottern in salongen.....
BIlder kommer så småningom..........





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0