Ny Garderob

Dammråttorna fick ligga kvar för jag hade andra planer för idag.......
Jag och Fröken Piano kom ju på när vi skrev kontrakt på spelningarna att vi oxå skrev kontrakt på klädkod!!!
Alltså måste vi vara propert klädda vid varje speltillfälle, vilket inte brukar ingå i min garderob!!
Så det blev till att kuta stan runt för att leta något tillräckligt propert för att duga åt chefen och som INTE lade beslag på våra framtida  gage på en gång!

Men jag hade ganska bra flyt och behövde inte röra mig i så många affärer faktiskt! Hittade högt skurna byxor, ett par toppar, en väst, en tunika samt lite långa smycken. Inte illa va?
Nu ska jag bara hitta ett par sköna, snygga, lagom höga och lagom dyra skor så är jag komplett......

Jag hann oxå med en sväng till förorten för att titta på när dottern och hennes klass och lärare gjorde makeover på modeller.
Både hår och smink skulle de hinna med och sen hade de visning inför publik.
Snygga blev de i allafall : )

Skjutsade dottern till pojkvännen så kvällen är min och mannens!!!



Javisst ja! Stor & Liten är här oxå....
Inslängda för att sonen med sambo skulle till en kompis och spela (?)

Så det var ju BRA att jag INTE hade städat  idag, eller hur?



Kommentarer
Postat av: Ufis

Puss å kram å tack för all hjälp! Mår lite bättre dag för dag!

2008-09-28 @ 10:23:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0