SHOPPING.....



Jag känner mig fortfarande pigg efter maratonhelgen och trots att jag sov urdåligt i natt (som alltid när jag öppnar på måndagar) åkte jag INTE hem och sov efter jobbet!!
Nej, jag stämde möte med dottern för en lunch på stan.....Hon gör ju sin första av sex praktikveckor på en salong i city.

Efter en trevlig lunch gick hon tillbaka till jobbet och jag tog en sväng till det blågula varuhuset för att köpa lampor till köket....Köpte en kastrull, värmeljus, servetter, doftljus och glödlampor oxå.......
Tog en sväng på köpcentret och köpte en klänning....(det går en del kläder när man spelar så ofta som nu)
På väg ut ringde mannen och talade om att dottern tappat sin mobil efter att vi delat på oss efter lunchen.....

Mannen skulle ringa och spärra abonnemanget men jag sa att vi skulle prova att ringa telefonen först.....
Mycket riktigt......telefonen fanns i säkert förvar.....Dottern hade LÄMNAT telefonen på bordet när vi ätit klart!!!!! 

ÄR DEN UNGEN SENIL ELLER???????

Jag åkte tillbaka till city, fick ringa telefonen för att identifiera mig (!) och åkte för att lämna den till en skärrad men lycklig dotter.........

Tog en sväng till Mela och tände ett nytt ljus, for vidare till stormarknaden och handlade och åkte hem för att laga mat!!!!

Nu sitter jag här mätt i magen och lyssnar på hockey i webbradion och inväntar Prison Break!!!!!
Sen sova kanske???




Kommentarer
Postat av: ufis

Sov gott! Kram!

2008-12-01 @ 22:23:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0