EN ELAK JÄVEL.....




Om det finns någon högre makt som styr över planeten jorden så måste det vara en elak jävel.....
Att först leverera det ljuvligaste vårväder med porlande bäckar av smältsnö, strålande sol och vårjacksväder i lördags till fullständig snöstorm med flera minusgrader och snön diagonalt utanför fönstren igår: (

Jag önskade just då att jag var en björn son kunde somna om i mitt ide och inte titta fram förrän våren är här
PÅ RIKTIGT!!!!

Idag skiner i alla fall solen men det är fortfarande svinkallt ute.......
Till och med min mage gör uppror och jag hoppas verkligen inte det är magsjuka på gång.....
Det visar sig väl.........

Nu dags för jobbartag

Ha en bra dag



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0