SÄTTER PUNKT.....




På de här sidorna hittar du berättelsen om Mela....
Här får du följa hennes liv och den sista tiden i livet genom mina dagböcker.....
Hon älskade att stå framför kameran men inte det sista året..
Därför har jag med hänsyn till henne INTE lagt ut några bilder från den tiden.....

Livet GÅR att gå vidare i..
Det var hennes uttryckliga önskan att vi skulle leva åt henne och vara glada...
Vi försöker men visa dagar är värre än andra.....
Jag bär med mig Mela i allt jag gör.....
Min röst har fått en helt annan känsla med henne i hjärtat...
Våra tankar är lite snällare och vi har upptäckt att livet är det enda vi inte klarar oss utan....

Vill du läsa berättelsen om Mela så kom ihåg att börja bakifrån...
Från kapitel 1...

Här sätter jag punkt för Rockbitchen som aldrig slutade rocka


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0