IDAG.........




Idag har det varit en bra dag....
Trots allt....
Det har fattats beslut...
Och det känns bra för framtiden....
Det har handlats tavelramar så att Myran och Grodan äntligen kommit bakom glas och ram...
Det har Myranmysts....Även om det var MorfarMannen som lade beslag på henne mest...
Morfar & Myran.....
Som handen i handsken.......
Stor verkar i bra form igen...
Oron kan släppa....
Det kommer att vara fint hos Mela fastän jag inte är där varje vecka...
Jag gjorde klar den beställningen idag och det känns skönt...
Dåliga samvetet behöver inte trycka på så förbannat då........
Jag verkligen njöt av kvällspromenaden med hundarna...
Den ljusa, ljumma sommarkvällen är som balsam för själen.......
Dottern har precis preparerat min bautautväxt.....
Snart är den bakade potatisen med baconröra klar.......
Som sagt var....
Idag har det varit en bra dag.......



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0