MYCKET NU.....

 
 
Den sista veckan har jag verkligen haft häcken full.......
Inte bara jag utan ett helt gäng häckar har varit fulla..........
Sonen fyller i slutet av denna sommar 30 år (!!!!!) och Sambon hade kommit på den ultimata födelsedagspresenten..
Den sorgliga framsidan av deras radhus behövde verkligen en makeover...
Det fanns ingen som helst mysfaktor där överhuvudtaget...
 
Så vi samlade ihop ett helt gäng släktingar och kompisar...
Planerade i hemlighet och skulle slå til just denna vecka när Sonen jobbade i huvudstaden..
Fyra dagar skulle vi ha på oss....
I fredags fick vi veta att Sonens jobb var inställt denna vecka......
Allt material var beställt, alla hade bokat av annat i agendan så vi kunde inte ställa in.......
Men det skulle ju inte bli det överraskningsmomentet vi ville........

När vi startade på måndagmorgonen var han fortfarande ovetande om vad vi gjorde......
Men det gick ju inte precis att jobba tyst så när han vaknade fattade han att nåt var på gång...
Han fick rumsarrest och när han skulle gå ut fick han stränga order om att bara använda bakdörren.....
På så sätt visste han att det var nåt som hände på framsidan men inte vad och av vem....
 
Tre dagars slit, från morgon till kväll tills den stod där i all sin prakt...
Med ögonbindel leddes Sonen ut och fick se resultatet...
Jag tror han blev lite rörd...
Han torkade bestämt en tår ur ögonvrån, eller var det bara för att ögonbindeln hade suttit åt....
Tacksam blev han i alla fall....
Det sa han flera gånger.....
Och resultatet...
Före och efter...
Det ser ni här....
 
FÖRE
 
 
EFTER
 
 
Nu väntar nästa projekt...
Dop för Myran på lördag...
Just nu förbereder jag doplunch och fika för 60 personer....
Återkommer........
 


 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Verkar som du efter denna semester skulle behöva lite ledigt ;) och hoppas du får en bra höst,kram!

2012-07-20 @ 10:36:22
Postat av: Tinelin

Jag har tre veckor kvar (nästan, jobbar måndag tisdag nästa vecka) så jag hinner förhoppningsvis med både vila och ev bad med barnbarnet... Kram

2012-07-20 @ 23:59:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0